Loading...

اخبار

شارژ گوشی در ده دقیقه

نوشته شده در : 2022/07/27 - 00:00
مدت طولانی شارژ شدن گوشی، باعث کلافگی بسیاری افراد می‌شود به طوری که در دل آرزو می‌کنند کاش گوشی‌ای با قابلیت شارژ دائم هم وجود داشت. اما به جز این، چه راه‌حل‌های دیگری وجود دارد؟
در مطالب قبلی سایت، درباره چگونگی محافظت از باتری گوشی به هنگام شارژ، صحبت کردیم. اما موضوع این مطلب، درباره نوع جدید شارژرهای شیائومی است.
شیائومی که گوشی‌های هوشمند آن در بازار ایران مورد استقبال قرار گرفته‌است، به زودی شارژرهایی را به بازار عرضه خواهد کرد که در عرض ده دقیقه، گوشی را شارژ خواهند کرد. گواهی 3C لازم برای تولید این شارزرهای 200 واتی دریافت شده‌است و اکنون شیائومی به سختی مشغول کار روی این نوع شارژرهای شگفت‌انگیز است. ایده فناوری شارژ سریع از ابتدا توسط شیائومی مطرح و اجرایی شد. شیائومی در آخرین سری گوشی‌های خود، فناوری شارژ سریع 125 واتی را به کار برد و این بار هم در حال عملیاتی‌سازی این پروژه برای 200 وات است.
شیائومی
شارژر 120 واتی امکان شارژ کردن گوشی در مدت زمان ده دقیقه را خواهد داشت بنابراین پیش‌بینی می‌شود شارژرهای 200 واتی این کار را در مدت زمان کمتر از ده دقیقه انجام دهند. 
طراحان این شارژر جدید، تراشه‌های قوی‌تر و بزرگ‌تری را برای آن درنظر گرفته‌اند.
با وجود تمام مزایایی که ذکر شد،احتمال دارد این شارژ سریع در درازمدت به باتری گوشی آسیب بزند و آن را دچار فرسایش کند. البته در صورت وجود چنین مشکلی، طراحان حتما این مساله را درنظر خواهند گرفت و راهکارهایی را برای بهینه‌سازی این نسل جدید از شارژرها ارائه خواهند کرد.

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!